29 november, 2009

Nu längtar jag till våren

Jag sitter och slappar vid datorn efter en ganska hektisk dag på jobbet. Det har gått i ett hela tiden. Efter att ha surfat runt på bokbloggar.nu en sväng så kollade jag in Norstedts vårkatalog för att se vad det kommer för spännande böcker under våren. Det fanns en hel del intressanta titlar som jag måste kolla in när det börjar närma sig vår. Ny deckare på svenska av Michael Connelly, nyutgåvor av Stig Dagerman, Richard Yates och ytterligare två delar i serien om Sveriges historia (har fortfarande inte läst de två första delarna, måste nog gå till biblioteket och låna hem dem nån dag) plus en hel del annat. På Ordfront kommer en ny bok av John Ajvide Lindqvist, Göran Greider och idel annat smått och gott som gör att man verkligen ser fram emot våren. Men tyvärr är det lååångt kvar till dess.

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...