14 november, 2009

Nyss hemkommen från bokmässan i Örebro

Hade väldigt trevligt och lyssnade på några författare och kikade runt bland alla böcker. Jag hade inte tagit med mig några kontanter utöver det som var till inträde så det enda jag faktiskt inhandlade på plats var lite fika (som man kunde betala med kort) och ett anteckningsblock för 10 kr när jag upptäckte att jag behövde lite utrymme att anteckna på. Försökte mig på att anteckna i programbladet men det var lite ont om plats att skriva på. Så till nästa år vill jag gärna att ni har en sida eller två för anteckningar. Eller så kan jag helt enkelt vara lite mer förutseende och ta med mig ett anteckningsblock. Jag ska skriva ett lite mer utförligt inlägg om bokmässan. Jag är väldigt nöjd att jag i alla fall fick möjlighet att lyssna på Jonathan Lindström som jag hade tänkt. Programmet hade ändrats så först trodde jag inte skulle hinna med det men det löste sig så jag är väldigt nöjd. Hade jag åkt hem utan att få höra hans föredrag tror jag nog att jag hade fått åka hem som en väldigt besviken besökare på bokmässan. Slutet gott allting gott.

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...